Iskra Odporności – podsumowanie realizacji projektu

Uczniowie klasy 7b wzięli udział w całorocznym projekcie „Iskra Odporności”, realizowanym od września do czerwca. Projekt koncentrował się na budowaniu odporności psychicznej i rezyliencji uczniów, opierając się na elementach terapii poznawczo-behawioralnej.
W ramach projektu uczniowie nauczyli się:

  • Rozpoznawać i analizować sytuacje stresowe.
  • Nazywać i rozumieć emocje.
  • Wzmacniać poczucie własnej wartości.
  • Skutecznie stawiać czoła wyzwaniom i rozwiązywać problemy.
  • Dostrzegać sytuację z różnych perspektyw i szukać asertywnych rozwiązań

Dzięki „Iskrze Odporności” uczniowie zdobyli praktyczne umiejętności, które pomogą im lepiej radzić sobie z codziennymi wyzwaniami w szkole i poza nią. Ich zaangażowanie i otwartość podczas realizacji projektu zasługują na uznanie. Odporność psychiczna to taka iskra umiejętności radzenia sobie z różnego rodzaju problemami. Projekt z pewnością zapalił w uczniach iskrę która pozwoli im jaśniej świecić, nawet gdy napotkają na swojej drodze ciemne chmury…

Nauczyciel realizujący projekt – Anna Korlow-Adamczyk

Powiązane zdjęcia: