Our journey in the intelligence game Sudoku – eTwinning

12.11. Pierwszy moduł projektu „Our journey in the intelligence game Sudoku” w ramach e-twinningu został zrealizowany zgodnie z planem. Działania miały charakter wprowadzający, integracyjny oraz utrwalający podstawowe umiejętności (cyfry, kształty, logika). Stworzenie logo symbolicznie rozpoczęło prace projektowe. Aktywności o charakterze gier i łamigłówek (Sudoku, Matching Shape, Catch Game) sprzyjały pozytywnej atmosferze i budowaniu współpracy w grupie. Zwieńczeniem działań była gra Sudoku wpisana w ramy Europejskiego Codeweeku, łącząca zabawę z promocją umiejętności cyfrowych. To był super czas dla uczniów klasy 2b. 


07.10 Projekt obejmuje uczniów przedszkola i dzieci w wieku wczesnoszkolnym. Projekt ma na celu wspieranie rozwoju uwagi, koncentracji, rozwiązywania problemów i logicznego myślenia u dzieci. Sudoku będzie wykorzystywane jako zabawne i edukacyjne narzędzie do rozwijania nawyków analitycznego myślenia od najmłodszych lat. Projekt składa się z interdyscyplinarnych zajęć rozwijających umiejętności w zakresie liczb, kształtów, pracy z liniami, czytania i pisania, STEAM oraz technologii poprzez podejście oparte na grach. Zintegrujemy projekt z programem nauczania, angażując w zajęcia takie jak plastyka, gry i matematyka. Dzięki temu projektowi będziemy wspierać rozwój poznawczy, społeczny i emocjonalny uczniów.

Zapraszam do krótkiego filmiku promującego projekt

Powiązane zdjęcia: