Kadra

Grono Pedagogiczne 2024/2025

Dyrektor Szkoły – mgr Jakub Wiśniewski

Wicedyrektor Szkoły – mgr Beata Lipińska

Sekretarz szkoły – Agnieszka Mucha

Lp. Nazwisko i imię nauczyciela nauczany przedmiot
1. Adamczyk  Dorota  HISTORIA, WOS, ETYKA
2.  Adamczyk Magdalena JĘZYK ANGIELSKI
3. Błaszkiewicz Bożena GEOGRAFIA, PRZYRODA
4.  Broda Iwona INFORMATYKA, TECHNIKA
5. Cecherz Jolanta BIOLOGIA, CHEMIA, GEOGRAFIA
6. Ciask Monika  EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA
7. Grabowska Klaudia  JĘZYK POLSKI
8. Jędryczka Aleksandra  NAUCZYCIEL WSPÓŁORGANIZUJĄCY PROCES KSZTAŁCENIA
9. Jochymek Klaudia JĘZYK NIEMIECKI
10. Kemona Aleksandra NAUCZYCIEL ŚWIETLICY, NAUCZYCIEL WSPÓŁORGANIZUJĄCY PROCES KSZTAŁCENIA
11. Klich Justyna EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA
12. Koziara Ilona EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA
13.  Korolow-Adamczyk Anna WYCHOWANIE FIZYCZNE, PRZYRODA, TERAPEUTA SI
14. Król Agnieszka HISTORIA, JĘZYK POLSKI
15.  ks. Patryk Kucharski RELIGIA
16. Kunowska-Dziarska  Anna MATEMATYKA
17. Lipińska Beata DORADCA ZAWODOWY
18. Lipińska Marta  PEDAGOG, PEDAGOG SPECJALNY, LOGOPEDA
19.   Matyja Ewelina PSYCHOLOG
20. Mazur Emilia JĘZYK NIEMIECKI, NAUCZYCIEL WSPÓŁORGANIZUJĄCY PROCES KSZTAŁCENIA
21. Mizgajski Marek WYCHOWANIE FIZYCZNE
22.  Nietupska Olga EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA, ETYKA
23. Oświęcimska Bożena JĘZYK ANGIELSKI
24. Patyk Marta TECHNIKA, INFORMATYKA
25. Piątek Beata EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA
26. Pilarska Marcelina NAUCZYCIEL ŚWIETLICY
27. Rejdych Małgorzata WYCHOWANIE FIZYCZNE, WDŻ
28. Smaczyńska Anna EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA, PLASTYKA
29. Stroińska Aleksandra JĘZYK POLSKI, SURDOPEDAGOG
30.  Śłefarski Bartłomiej  MUZYKA
31. Śliwińska Renata FIZYKA
32. Wiśniewski Jakub EDUKACJA DLA BEZPIECZEŃSTWA, PEDAGOG SPECJALNY
33 Wlodarczyk Wioletta MATEMATYKA
34. Wójtowicz Aleksandra JĘZYK ANGIELSKI, TECHNIKA
     

Powiązane zdjęcia:

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close