Kadra

Grono Pedagogiczne 2022/2023

Dyrektor Szkoły – mgr Jakub Wiśniewski

Wicedyrektor Szkoły – mgr Beata Lipińska

Sekretarz szkoły – Agnieszka Mucha

Lp. Nazwisko i imię nauczyciela nauczany przedmiot
1.

Dorota Adamczyk

HISTORIA, WOS
2.  Błaszkiewicz Bożena GEOGRAFIA, PRZYRODA
3.  Broda Iwona INFORMATYKA
4.  Cecherz Jolanta NAUCZYCIEL WSPOMAGAJĄCY
5. Cyran Agnieszka JĘZYK ANGIELSKI
6. Dworczyńska Małgorzata EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA
7. Gala Milena PSYCHOLOG
8. Gwizdż Dorota EDUKACJA  WCZESNOSZKOLNA
9. Imielska Katarzyna JĘZYK ANGIELSKI
10. Kemona Aleksandra NAUCZYCIEL ŚWIETLICY
11. Klich Justyna EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA
12. Koziara Ilona EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA
13. Korolow-Adamczyk Anna WYCHOWANIE FIZYCZNE
14. Król Agnieszka HISTORIA, JĘZYK POLSKI
15. ks. Patryk Kucharski RELIGIA
16.  Lipińska Beata DORADCA ZAWODOWY
17. Lipińska Marta PEDAGOG, LOGOPEDA
18.  Migas Ewa  BIBLIOTEKARZ
19. Mizgajski Marek WYCHOWANIE FIZYCZNE
20. Nietupska Olga EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA
21. Nocoń Karolina MATEMATYKA
22. Nowak Sylwia MATEMATYKA, FIZYKA
23. Ocieczek Joanna JĘZYK POLSKI
24. Oświęcimska Bożena JĘZYK ANGIELSKI
25. Pniak Grażyna EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA
26. Piątek Beata EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA
27. Pietraszkiewicz Anna RELIGIA, TECHNIKA
28. Piekarz Joanna CHEMIA, BIOLOGIA
29. Patyk Marta TECHNIKA, INFORMATYKA
30. Rejdych Małgorzata WYCHOWANIE FIZYCZNE
31. Sikora-Stypa Katarzyna PLASTYKA, NAUCZYCIEL ŚWIETLICY
32. Smaczyńska Anna NAUCZYCIEL ŚWIETLICY
33. Stroińska Aleksandra JĘZYK POLSKI
34. Ślefarski Bartłomiej MUZYKA
35. Wiśniewski Jakub WYCHOWANIE FIZYCZNE, EDUKACJA DLA BEZPIECZEŃSTWA
36. Woda Elżbieta JĘZYK NIEMIECKI
36. Woźniak-Litewka Roksana JĘZYK ANGIELSKI
     

 

Accessibility Toolbar

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close