Little inventors are at work with their Inventions
Communication tools inventors and inventors.
W tym module dzieci dowiedziały się, kto stworzył takie przedmioty jak telefon, laptop i radio. Jak wyglądały ich pierwsze wynalazki. Miały okazję zrobić prace plastyczne dotyczące przedmiotów komunikacyjnych. Następnym zadaniem było przygotowanie krótkiej historyjki dotyczącej komunikowania się, ze sobą w relacjach koleżeńskich. Zagrały, również w grę matematyczną, stworzyły eksperyment, w którym mogły przekonać się jak działa telefon.






W kolejnym module uczniowie dowiedzieli się o Kosmosie. Pierwszym zadaniem było zobaczenie kosmosu za pomocą programu do obserwacji w czasie rzeczywistym gwiazd na niebie. Następnie dowiedzieli się na temat Galileo i A. Armstronga. Wspólnie z klasą przeprowadziliśmy eksperyment dotyczący dnia i nocy na Ziemi. W czwartej części uczniowie mieli stworzyć pracę plastyczną przedstawiająca kometę każdy kraj miał inny obiekt. W ostatniej części dzieci mogły zobaczyć jak wygląda strój kosmonauty i stworzyć własny prototyp.






W roku szkolnym 2024/2025 w klasie 1 realizujemy projekt eTwinning pt. Little inventors are at work with their Inventions. Jest to projekt edukacyjny, którego kluczowym założeniem są zajęcia naukowe, w ramach których nasi uczniowie poznają wynalazki, które wybiorą zgodnie ze swoimi wynalazcami i zainteresowaniami, poprzez zajęcia w klasie, takie jak sztuka, gry, eksperymenty naukowe, matematyka, muzyka i opowieści. Jest to okres, w którym dziecko zaczyna poznawać naukę, wchodzi w interakcje ze swoim naturalnym środowiskiem, a jego cechy, takie jak ciekawość, odkrywanie, badanie, projektowanie i kwestionowanie, osiągają szczyt. Zachowanie dziecka podczas nauki czegoś jest podobne do zachowania naukowca, ponieważ oba sposoby uczenia się opierają się na badaniu i badaniach. Dlatego dziecko jest małym naukowcem będzie naszym mottem.










