Little inventors are at work with their Inventions

Communication tools inventors and inventors.
W tym module dzieci dowiedziały się, kto stworzył takie przedmioty jak telefon, laptop i radio. Jak wyglądały ich pierwsze wynalazki. Miały okazję zrobić prace plastyczne dotyczące przedmiotów komunikacyjnych. Następnym zadaniem było przygotowanie krótkiej historyjki dotyczącej komunikowania się, ze sobą w relacjach koleżeńskich. Zagrały, również w grę matematyczną, stworzyły eksperyment, w którym mogły przekonać się jak działa telefon.

W kolejnym module uczniowie dowiedzieli się o Kosmosie. Pierwszym zadaniem było zobaczenie kosmosu za pomocą programu do obserwacji w czasie rzeczywistym gwiazd na niebie. Następnie dowiedzieli się na temat Galileo i A. Armstronga. Wspólnie z klasą przeprowadziliśmy eksperyment dotyczący dnia i nocy na Ziemi. W czwartej części uczniowie mieli stworzyć pracę plastyczną przedstawiająca kometę każdy kraj miał inny obiekt. W ostatniej części dzieci mogły zobaczyć jak wygląda strój kosmonauty i stworzyć własny prototyp.

W roku szkolnym 2024/2025 w klasie 1 realizujemy projekt eTwinning pt. Little inventors are at work with their Inventions. Jest to projekt edukacyjny, którego kluczowym założeniem są zajęcia naukowe, w ramach których nasi uczniowie poznają wynalazki, które wybiorą zgodnie ze swoimi wynalazcami i zainteresowaniami, poprzez zajęcia w klasie, takie jak sztuka, gry, eksperymenty naukowe, matematyka, muzyka i opowieści. Jest to okres, w którym dziecko zaczyna poznawać naukę, wchodzi w interakcje ze swoim naturalnym środowiskiem, a jego cechy, takie jak ciekawość, odkrywanie, badanie, projektowanie i kwestionowanie, osiągają szczyt. Zachowanie dziecka podczas nauki czegoś jest podobne do zachowania naukowca, ponieważ oba sposoby uczenia się opierają się na badaniu i badaniach. Dlatego dziecko jest małym naukowcem będzie naszym mottem.

Powiązane zdjęcia:

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close